wtorek, 27 sierpnia 2013

wernisaż 24.08.2013

Wernisaż udał się znakomicie, goście dopisali, pogoda była piękna.
Część obrazów prezentowana była w ogrodzie, dookoła wielkiego trawnika,
bo nasza Galeria okazała się zbyt mała.
Jeszcze raz dziękujemy wszystkim gościom za przybycie i wspaniałą atmosferę.

Słowo wstępne wygłosiła Wanda Dragan, za co Jej serdecznie dziękujemy.

Tradycyjnie, jak co roku, swoje wiersze czytała poetka Anna Kuhn Cichocka, dostała gromkie brawa i wielokrotne prośby o bisy.
Dziękujemy.

8 komentarzy:

  1. Ewuś, ależ to piękne tylko czemu te obrazeczki takie malutkie. Wiem, wiem - powiększyłam ale i tak malutkie.
    Serdeczne gratulacje i bardzo się cieszę, że wszystko się udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. grauluję, brak mi zdjęć choć 2-4 obrazów, podziwiam piękne kwiaty, pozdrawiam serdecznie Irena-Alodia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ireno, część obrazów zamieściłam wcześniej, kolejne będę wstawiać stopniowo, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. wspaniała wystawa brawo,wielkie gratulacje czekam na więcej !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania z Siedliska24 września 2013 08:56

    Ileż obrazów przybyło ! Piękne, zawsze je lubiłam. Wspaniała wystawa, szkoda, że nie mogłam na niej być ( zresztą byłam wtedy chora - zapaliły mi sie oskrzela :-) ). Pozdrawiam Was serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, bardzo nam Ciebie brakowało, byłaś na poprzednich wernisażach i mam nadzieję Cię gościć na następnym, buziaki :)

      Usuń